心存感恩

on 2015年6月24日 星期三
心存感恩
聖經閱讀:帖撒羅尼迦前書5:16-22 現代中譯本|合和本
2015年6月24日(三)



心存感恩  我想要跟你分享我的生命故事。在我年輕的時候,我認識了耶穌並開始跟隨祂,但跟從耶穌是一件困難的事,因為魔鬼總是攔阻我。我持續禱告請求上帝向我顯明祂希望我做的事。
 之後我來到聽障事工的訓練中心受訓,我好感謝支持我、幫助我親近上帝的主內弟兄姊妹。當我在訓練中心的時候,我決定要用特別的方式服事上帝。
 我完成了在聽障事工的訓練,目前在聽障青少年探索全職工作。我繼續依靠上帝來照顧自己,每一天我都背誦腓立比書4:6:「你們應該一無掛慮;要在禱告中把你們所需要的告訴上帝,用感謝的心祈求。」
 今天閱讀的經文提醒我們,上帝希望我們永遠心存感恩。今天就感謝祂為你所成就的一切! -JR*
「上帝以仁慈待子民,要讚美上主!要感謝上主,因他至善;他的慈愛永遠長存。」 詩篇106:1
禱告:天父,我愛祢,感謝祢所賜下的一切。奉耶穌的名,阿們!
(陳萍萍譯)

推薦本文到 Twitter 推薦本文到 Plurk 推薦本文到 Facebook

Be Thankful
Bible Reading: 1 Thessalonians 5:16-22
Wednesday, June 24, 2015



Be Thankful  I want to tell you about my life. When I was young, I learned about Jesus and started following Him. But it was hard to follow Jesus because the devil was always bothering me. I continued to pray and ask God to show me what He wanted me to do.
 Then I was able to come to the Deaf Missions Training Center. I am so thankful for my brothers and sisters in Christ who supported me and helped me to stay close to God. When I was at the Training Center, I decided that I wanted to serve God in a special way.
 I completed my training at Deaf Missions, and I am now working full-time with Deaf Teen Quest. I continue to depend on God to take care of me. Every day I remember Philippians 4:6. “Don’t worry about anything, but pray and ask God for everything you need.”
 Our Bible Reading today reminds us that God wants us to always be thankful. Thank Him today for all He has done for you! —JR*
“Praise the Lord! Give thanks to the Lord because he is good! His faithful love will last forever.” Psalm 106:1
PRAYER: Heavenly Father, I love You and thank You for everything. In Jesus’ name. Amen.

0 意見:

張貼留言