上帝的臉 (2)

on 2013年10月29日 星期二
上帝的臉 (2)
聖經閱讀:民數記6:22-27 現代中譯本|合和本
2013年10月29日(二)



上帝的臉 (2)  有一次,我在照顧孫女。那個晚上,我將她放在嬰兒床上,關了燈、離開房間,但她就開始哭起來。所以我就回去看看她是不是有什麼問題,當我打開燈時,她把頭抬起來,然後送給我一個最甜的笑容。那時她很開心,我想她只是想看見我的臉。
  跟上帝在一起時,我也想要這樣。我希望可以一直看見上帝的容顏,但是上帝是屬靈的,祂要怎麼讓我看見祂的臉呢?今天的經文就談到了這個。第25節說,上帝對著我們笑,祂用許多方式來向我們展現祂的笑臉:上帝賜福給我們、保護我們 (第24節),祂賜恩給我們 (第25節),此外,上帝回應我們的禱告並賜平安給我們 (第26節)。
 我希望今天你能用時間來尋求上帝,閱讀祂的話語,並且禱告求祂賜給你智慧,讓你天天都為祂而活,並且感謝祂每一天賜給我們祝福。—DF
「願耶和華賜福給你,保護你。願耶和華使他的臉光照你,賜恩給你。願耶和華向你仰臉,賜你平安。」 民數記 6:24:26
禱告:天父,謝謝祢賜下祝福,我願永遠為祢而活。奉耶穌的名,阿們!
(陳萍萍譯)

推薦本文到 Twitter 推薦本文到 Plurk 推薦本文到 Facebook

God’s Face (2)
Bible Reading: Numbers 6:22-27
Tuesday, October 29, 2013



God’s Face (2)  One time I was taking care of my grandchild. I laid her down in her crib for the night. I turned out the light and left the room. She started crying, so I went to see if she was okay. When I turned on the light, she raised her head and gave me the biggest smile. Then she was happy. I think she just wanted to see my face.
 I want to be like that with God. I want to always see His face. But God is a spirit. How can He show me His face? Our Bible verses today talk about this. Verse 25 says that God smiles at us. God shows us His smile in several ways. He blesses us and takes care of us (verse 24). God shows us His kindness (verse 25). And God answers our prayers and gives us peace (verse 26).
 I hope that you will take time today to seek God. Read His Word and pray for wisdom to live for Him each day. And thank God for the blessings He gives us each day! —DF
“May the Lord bless you and keep you. May the Lord smile down on you and show you his kindness. May the Lord answer your prayers and give you peace.” Numbers 6:24-26
PRAYER: Heavenly Father, thank You for Your blessings. I want to always live for You. In Jesus’ name. Amen.

0 意見:

張貼留言